معرفی کتاب ارابه خدایان
معرفی کتاب ارابه خدایان | اریش فون دنیکن

معرفی کتاب ارابه خدایان | اریش فون دنیکن

کتاب ارابه خدایان یکی از نخستین کتابهای اریش فون دنیکن است که در آمریکا و اروپا مورد استقبال قرار گرفت و بعدها در 38 کشور دیگر نیز چاپ شد. کتاب ارابه خدایان برای کسانی که علاقه خاصی به موجودات فضای دارند یکی از بهترین کتابها است، یا برای کسانی که میخواهند بدانند که انسانها در قدیم چگونه توانستند چیزهای عجیبی را بوجود بیاورند هم مناسب است.

درباره نویسنده :

اریش فون دنیکن در 14 اوریل 1935 درشهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است در 1960 با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا زاده 1963 تنها فرزنده این زوج است .
او درنوجوانی شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی درطی جنگ جهانی دوم در نزدیکی خانه پدرخود بود سربازان یک به یک بدون نقاب یا با نقاب ازلاشه آن پایین می آمدند و اینگونه جرقه درذهن پرکار آن کلید خود، اریش فون دنیکن آنقدر به اسرار فضا علاقه داشت که از نوجوانی درباره بشقاب پرندهای فضانوردی و موجودات هوشمند فضای همیشه صحبت می کرد.

اریش فون دنیکن
اریش فون دنیکن

کتاب ارابه خدایان چه چیزی را می خواهد به مخاطب برساند:
کتاب ارابه خدایان می خواهد به مخاطب خود بگوید که وسایل یا کارهایی که اجداد ما درگذشته انجام می دادند و هیچ گونه نظری برای انجام کارها یا ساخت انها نیست، مربوط به موجودات فضایی است که درگذشته بر روی زمین آمدند و به انسانها چیزهایی آموزش دادند و رفتند و انسانها آن موجودات را خدایان نامیده اند و به آنها وعده بازگشت داده اند.

تنها مشکلی که دراین کتاب برای خود نویسنده در زمان انتشار دردسر درست کرده بوده، کلمه خدایان است که می گوید درکتاب انجیل و تورات منظور از خدایان همان موجودات فضایی هستند. با وجود اینکه خود نویسنده یک مسیحی بوده و خدا را قبول داشته، ولی این جمله برای او درد سرهای زیادی درست کرده است .

معرفی کتاب ارابه خدایان

و در اخر باید بگوییم

با شروع کردن این کتاب و با خواندن هر صفحه، علاقه شما به موجودات فضایی بیشتر می شود و دوست دارید راجع به آنان بیشتر بدانید. با خواندن هر صفحه از کتاب بیشتر عاشق خدای خود می شوید.

خرید کتاب ارابه خدایان

خرید کتاب الکترونیکی ارابه خدایان

خرید کتاب صوتی ارابه خدایان

لطفا نظرات خود در رابطه با کتاب ارابه خدایان را در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

معرفی کتاب ارابه خدایان | اریش فون دنیکن