سند حاضر قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («شما» و «فروشنده» و «بازاریاب» و «خریدار») و تاناکوبوک است.

تاناکوبوک طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات تاناکوبوک را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب­سایت و یا عضویت در آن نماید.

استفاده از تاناکوبوک، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر و ارتقا به فروشندگی یا بازاریابی در وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می‌­پذیرد که رابطه بین تاناکوبوک و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن موردتوافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات تاناکوبوک را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع موردقبول در روابط تاناکوبوک و کاربران خواهد بود.

به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده، برای شما فراهم‌شده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در قرارداد حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی فی‌مابین کاربر و تاناکوبوک محسوب می‏‌شود.

مفاهیم قوانین مارکت ام ال ام

  • تاناکوبوک:سامانه حرفه ای فروش آنلاین کتاب های نو و دست دوم مبتنی بر اصول و قواعد روز دنیا، متشکل از فروشنده های متعدد، بازاریابان متعدد، پرسنل کاربلد برای خدمات رسانی به مشتریان، فروشنده ها، بازاریابان و کاربران عادی میباشد

    (ادامه درباره تاناکوبوک)

  • کاربران عادی:افرادی که تنها بازدیدکننده سایت هستن، فقط مقالات سایت را مطالعه میکنند، شاید ثبت نام کنند و از خدمات رایگان بهره ببرند اما تا الان هیچ سفارشی ثبت نکردن.
  • خریدار:فردی که از محصولات سایت خرید کرده حتی یکبار، این افراد خریداران و مشتریان تاناکوبوک هستن که خدمات ویژه ای برای این افراد در نظر گرفته شده، مثل دادن کدهای تخفیف متعدد در زمان های مختلف، ارسال ایمیل حاوی فایل های هدیه و کلی خدمات حرفه ای دیگر.
  • بازاریاب:افرادی که پنل کاربری خود را ارتقا داده اند، این افراد میتوانند محصولات سایت را بازاریابی کنن از طریق شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرامی که دارن و هر جایی که دیگران را بتوانند با محصولات سایت تاناکوبوک آشنا کنند، این افراد از فروش محصولات از 30% تا 60% میتواندد سهم داشته باشند.
  • نویسنده:در واقع همان کاربرانی میباشد با نقش فروشنده، در پنل فروشنده ها قسمتی وجود دارد به عنوان مقالات و نوشته ها، که از طریق نوشته جدید میتوانند مقالات خود را برای بررسی ارسال کنند و به ازای هر مقاله مبلغی را دریافت کنند. که در بند 3 و 4 در اینباره بیشتر توضیح داده شده.
  • کلاب مشتریان/مارکت کلاب:جایی برای فعالیت در سایت و کسب امتیاز رایگان، تبدیل امتیاز به کیف پول و خرید محصولات از کیف پول، در کلاب مشتریان افراد میتوانند رایگان امتیاز کسب کنند و در نهایت رایگان به فایل های آموزشی مورد نظرشان دسترسی داشته باشن

     

  • اشتراک ویژه:سیستمی برای افرادی با نگرش اقتصادی، کلی فایل در یک دسته بندی قرار داده شده که در مدت یکسال میتوانید به این فایل ها دسترسی داشته باشید، و در این یکسال هر فایل یا محصول جدید به اشتراک خریداری شده اضافه بشه رایگان میتونید دانلود کنید.
  • دوره ها:فایل های متفاوتی هستن که با فایل های ساده فرق دارن، این محصولات که اسمشون دوره هست، داره قسمت های متعددی هستن، سرفصل دارن، درس دارن و به صورت قدم به قدم استاد آموزش را به شما توضیح میدهد. این مدل فایل ها را دوره مینامند.
  • دسته بندی:ما دو مدل دسته بندی داریم، دسته بندی محصولات و دسته بندی مطالب وبلاگ، گروهی از محصولات با یک موضوع خاص را دسته بندی محصولات میگویند و به گروهی از مطالب با موضوعی مشخص را دسته بندی مطالب یا وبلاگ میگویند.
  • فهرست:در دسکتاپ یک نواری بالای سایت وجود دارد که دارای گزینه های متعددی است، به این نوار فهرست میگویند، در گوشی آیکون ۳خطی بالا سمت راست سایت موجود است، با زدن روی این آیکون فهرست باز میشود.
  • پنل کاربری:هر فرد ثبت نام کننده یک پنل کاربری بهش تعلق میگیره، کاربری عادی و مشتریان پنل کاربری یک شکلی دارن، بازاریابان پنلشان از کاربران عادی پیشرفته تر هست، و کاملترین پنل کاربری را فروشنده ها دارند، پنل کاربری، دفتر کار مجازی شماست.
  • اپلیکیشن:یک نرم افزار تحت اندروید میباشد که مستقیما به سرور اصلی و سیستم های تاناکوبوک متصل می‌باشد، کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن خرید و فروش خود را انجام دهند، فایل های خریداری شده را دانلود کنند و…

     

  • مالی: بخشی مهم در پنل کاربری میباشد که ریز تراکنش های خرید و فروش و … را درون خود جای داده.
  • تیکت:یک سیستم بسیار حرفه ای برای ارتباط خریداران با فروشنده ها، کاربران با پشتیبانی اصلی سایت، بازاریابان با مدیریت و فروشنده ها با مدیریت و دپارتمان های مختلف میتوانند ارتباط برقرار کنند، تا برای حل مشکلات احتمالی مک بگیرند.

    برای هر محصول 6 ماه به صورت تضمینی از طریق تیکت پشتیبانی صورت میگیرد.

  • حساب کاربری:همان پنل کاربری میباشد که برای ورود به حساب کاربری باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشید، برای ایجاد حساب کاربری ابتدا باید ثبت نام کرد.
  • امتیاز یا امتیازات:امتیاز مربوط به سیستم باشگاه مشتریان میباشد، کاربران برای هر فعالیتی امتیاز مشخصی را دریافت میکنند، و میتوانند امتیازات را به کیف پول خود تبدیل کنند، امتیاز اینجا حکم پول نقد را دارد ولی فقط میتوانید با آن محصول خریداری کنید، هر امتیاز ۲ تومان ارزش دارد.
  • ورود به پنل کاربری:وقتی در جایی از سایت گفته میشه وارد پنل کاربری یا حساب کاربری خود شوید، از دکمه بالای سایت سمت راست میتوانید اینکار را انجام دهید، برای ورود به پنل کاربری خود لازمه نام کاربری و رمز عبور داشته باشید، پس ابتدا کاربر باید ثبت نام کند تا نام کاربری و رمز کاربری مختص به خود را داشته باشند.
  • دیدگاه: به نظرات ثبت شده برای هر محصول یا نوشته ای دیدگاه می‌گویند.
  • کد تخفیف:در جشنواره های مختلف مسئول مارکتینگ محصولات تاناکوبوک، کدهای تخفیفی را منتشر میکند که با این کدها کاربران میتوانند برای ثبت سفارشات خود تخفیف بگیرید، به کد تخفیف کوپن تخفیف هم میگویند، شما بعد از ارتقا پنل کاربریتان، میتواند به دلخواه برای محصولات کد تخفیف صادر کنید.
  • پشتیبانی:تیمی مجرب برای حل مسائل احتمالی در تاناکوبوک میباشد که وظیفه آنها کمک کردن به خریداران، فروشنده ها و بازاریابان میباشد همچنین تعریف دیگر آن کمک کردن فروشنده ها به خریداران میباشد. هر خریدار میتواند ۶ ماه از فروشنده خود رایگان پشتیبانی بگیرد.

    تیم پشتیبانی تاناکوبوک در دپارتمان های مختلف در حال فعالیت هستن.

  • وبلاگ/بلاگ:مکانی در سایت تاناکوبوک است، که دارای مطالب رایگان با دسته بندی های متعددی میباشد،  کاربران از این مطالب برای رشد فردی و تیمی خود میتوانند استفاده کنند، شما بعد از تایید ارتقا اکانت کاربریتان به فروشنده میتوانید مقاله هم منتشر کنید و اگر مقاله شما مورد تایید باشد، چهار هزار امتیاز دریافت میکنید.
  • محصولات ویژه:به محصولاتی گفته میشود که با تخفیف ارائه شده اند و تخفیف گرفتن برای این محصولات نیاز به کد تخفیف یا کوپن تخفیف نیست، این محصولات تخفیف روی آنها اعمال شده، کاربران بدون هیچ کاری با تخفیف میتوانند آنها را خریداری نمایند.
  • مدال کاربری:نشان برای رسیدن به موفقیت های متعدد و نشان دهنده اعتبارات آن فروشنده می‌باشد.
  • مدال محصول:نشان کلی محصول و نشان دهنده اعتبار آن محصول می‌باشد.
  • تیک آبی:هر فروشنده ای که تیک آبی داشته باشد از همه لحاظ مورد اعتماد و اطمینان تاناکوبوک میباشد، فردی تیک آبی دریافت میکند که تمام مدال ها را دریافت کند.

بند1: بازگشت وجه شامل محصولات دانلودی نخواهد شد، تقریبا کلیه محصولات تاناکوبوک دانلودی میباشد، به همین علت کاربر بلافاصله بعد از خرید میتواند یک نسخه از محصول را دانلود کند، محصولات پستی را کاربر میتواند قبل از دریافت محصول کنسل کند و وجه پرداختی را تمام و کمال دریافت کند.

بند2: هرگونه تبلیغ محصول در سایت دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها ممنوع بوده و دیدگاه منتشر نخواهد شد اگر مجددا از سوی یک کاربر این اتفاق بی‌افتد بلافاصله بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.

بند3: استفاده از محصولات تاناکوبوک فردی بوده، فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، تاناکوبوک این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان،دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند و توسط وکلای تاناکوبوک مورد پیگیری قرار میگیرید.

بند4: خدمات تاناکوبوک به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های تاناکوبوک که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و تاناکوبوک هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.

بند5: حساب کاربری هر فرد برای خودش میباشد، حساب کاربری قابل انتقال نیست.

بند6: فروشنده ها هم میتوانند از محصولات دیگر فروشنده ها خرید کنند، همچنین بازاریابان هم میتوانند در کنار بازاریابی خود از محصولات سایت هم خریداری و استفاده کنند، در اینباره هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بند7: خریدار مینواند مدام العمر به محصولاتی که تکی خریداری کرده اند دسترسی داشته باشند.

بند8: خریدار اشتراکات ویژه تنها از طریق سایت باید محصولات اشتراکی را دانلود کنند، محصولات اشتراک ویژه قابل ارسال از طریق پست، شبکه های اجتماعی و تلگرام نیستند، کاربران ویژه نمیتوانند درخواست ارسال کنند، زیرا محصولات اشتراکی به همین علت قیمت آنها خیلی کمتر است.

بند9: خریداران تنها از طریق تلگرام و واتس آپ به شماره 09334896845 و سیستم تیکتینگ میتوانند مشکلات احتمالی خود را اعلام کنند، ما در sms، ایمیل و … پشتیبانی نداریم.

بند10: (قانون بازگشت وجه)

اگر محصول خریداری شده یک فروشنده دیگر قابل دانلود نباشد، فروشنده پاسخ تیکت را در 72 ساعت نداده باشد، خریدار میتواند درخواست عودت وجه به حساب کاربری خود را از طریق تیکت به دپارتمان مالی ارسال کند، در نظر داشته باشید اگر 6 ماه از خرید آن محصول گذشته باشد مبلغ فقط به حساب کاربری در کیف پول کاربر واریز میشود، اگر کمتر از 6 ماه از خرید محصول گذشته باشد، خریدار میتواند درخواست واریز وجه به شماره کارت را از طریق سیستم تیکتینگ به دپارتمان مالی ارسال کند.

بند11: خریدار موظف است در تلگرام و واتس آپ زمان گرفتن پشتیبانی مشخصات خود را مثل ایمیل و شماره تلفن یا در صورت لزوم رمز حساب کاربری خود را  ارسال کند.

بند12: خریدار حق توهین کردن در سیستم تیکتینگ یا راه های ارتباطی دیگر را ندارد، ابتدا مشکل خود را ارسال میکند، اگر پرسنل پشتیبانی نتوانند مسئله را حل کنند در نهایت وجه خریداری شده طبق قانون بند 10 به خریدار عودت میشود، در صورت توهین، پرسنل پشتیبانی حق این را دارد دسترسی به فایل را بسته و حساب کاربری فرد خاطی را مسدود کند.

بند13: برای استفاده از محصولات رایگان کاربران باید ثبت نام کنند و شماره تلفن و ایمیل خود را در پنل کاربری تایید کنند.

بند14: برای استفاده از کل خدمات تاناکوبوک کاربران باید ثبت نام کنند و مشخصات ارتباطی خود را در پنل کاربری تایید کنند.

بند15: تایید مشخصات ارتباطی اجباری بوده و کلیه کاربران باید از پنل کاربری ایمیل و شماره تلفن همراه خود را با کد یکبار مصرف تایید کنند.

بند16: کاربران قبل از خرید باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را کسب کنند، ما برای هر محصول توضیحات لازم را قرار داده ایم، اگر کاربر باز هم قبل از خرید با توجه به توضیحات محصول ابهامی داشت میتواند از بخش دیدگاه های همان محصول سوالات قبل از خرید خود را از فروشنده بپرسد، سپس خرید خود را انجام دهد، زیرا طبق بند شماره 1 امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

بند17: بعد از ثبت تیکت کاربر باید 12 تا 72 ساعت منتظر پاسخ فرشنده یا دپارتمان موردنظر بماند، اگر پاسخ تیکت بیشتر طول کشید میتواند با توجه به بند شماره 10 درخواست عودت وجه کند.

بند18: خریداران میتوانند نظرات خود را درباره محصول خریداری شده در دیدگاه همان محصول ثبت کنند، اما برای مسائل حتمالی باید تیکت ارسال کنند.

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت تاناکوبوک،خریدار مفاد توافقنامه و ضوابط تاناکوبوک را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.تاناکوبوک در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

قوانین مربوط به بازاریابان

بند1: افرادی که میخواهند پنل آنها به بازاریابی تغیر کند، ابتدا باید پروفایل کاربری خود را تکمیل سپس از بخش ارتقا پنل اقدام به درخواست بازاریابی خود را ارسال کنند، برای بازاریاب شدن کافیه مشخصات خواسته شده را تکمیل و تصویر کارت ملی یا شناسنامه خود را ارسال بفرماید، 12 تا 48 ساعت بعد نتیجه برای آنها ایمیل و پیامک میشود.

بند2: بازاریابان قبل از بازاریابی هر محصول باید اطلاعات لازم را نسبت به درصد مبلغ بازاریابی آن محصول کسب کند، در بخش لینک های بازاریابی قیمتی که پس از بازاریابی هر محصول به حساب کاربری بازاریاب واریز میشود درج شده.

بند3: بازاریابی محصولات یعنی یک مشتری با لینک مخصوص بازاریاب وارد سایت شود و محصولی خریداری کنند، برای مشاهده محصولات مبلغی به بازاریاب داده نمیشود.

بند4: تمام محصولات قابل بازاریابی نیستن، تنها محصولاتی قابل بازاریابی می‌باشند که در بخش لینک های بازاریابی موجود هستن.

بند5: بازاریابان میتوانند از بخش ارجاع ها تعداد کلیک های مخصوص به خود را مشاهده کنند.

بند6: تعداد ارجاع به منظور کسب درآمد نیست، تعداد ارجاع یعنی تعداد کلیک های موفقروی لینک های مخصوص به بازاریاب،

بازاریاب زمانی کسب درآمد میکند که خریداران با لینک مخصوص او وارد سایت شوند و یک سفارش ثبت کنند.

بند7: بازاریابان زمانی میتوانند درخواست وجه کنند که مبلغ حساب کاربری یا کیف پول آنها حداقل 50 هزار تومان باشد.

بند8: مبالغی که از تبدیل امتیاز به کیف پول تبدیل شده قابل واریز به شماره کارت نیست، مبالغ تبدیل امتیاز به کیف پول تنها برای خرید محصولات سایت میباشد.

بند9: اگر بازاریاب درخواست وجه داشته باشد ظرف مدت 24 ساعت تا 48 ساعت بعد به حساب کاربری وی واریز میشود.

بند10: تا واریز نشدن درخواست وجه فعلی امکان درخواست وجه مجدد نیست.

بند11: بعد از درخواست وجه نیاز به ارسال تیکت یا ارتباط از طریق راه های ارتباطی نیست، اگر مشکلی در حساب کاربری شما باشد کمتر از 24 ساعت از طریق تیکت به شما اعلام می‌شود.

بند12: اگر مشکلی در حساب کاربری شما باشد، پرسنل بخش مالی از طریق تیکت به شما اعلام می‌کنند، پس از برطرف کردن مسائل احتمالی واریز وجه انجام خواهد شد.

قوانین مربوط به زیرمجموعه گیری

بند1: سیستم زیرمجموعه گیری تاناکوبوک تک سطحی میباشد، کاربران نمیتوانند ادعای پورسانت برای سطح های 2 و 3 و 4 و … داشته باشن.

بند2: برای زیرمجموعه گیری ابتدا باید پنلتان را به بازاریابی یا فروشندگی ارتقا دهید.

بند3: افراد نمیتوانند از معرف خود ادعای مبلغ کنند، پورسانت ها مستقیما وارد پنل کاربری افراد میشود و افراد از پنل کاربری خود باید درخواست وجه صادر کنند.

بند4: بازاریابان برای دادن کد معرف خود به دیگر افراد حق دریافت هیچگونه مبلغی را ندارند، تمام خدمات تاناکوبوک غیر از خرید محصول کاملا رایگان میباشد.

بند5: پورسانت فروش یا خرید افراد در لول یک بازاریابان 25% از سهم سایت  میباشد.

سهم سایت 25% از هر سفارش میباشد.

یعنی از یک فروش 100 هزار تومانی 25 هزار تومان سهم سایت میباشد، 25% از این 25 هزار تومان سهم معرف خریدار یا معرف بازاریاب آن خریدار میباشد.

در کل یعنی افرادی که لول یک شما هستن، چه خرید کنن و یا یک محصولی را بازاریابی کنن 25% از سهم سایت به حساب کاربری شما واریز میشود.

بند6: بازاریاب زمانی میتواند درخواست وجه صادر کند که مبلغ کیف پولش حداقل 50 هزار تومان باشد.

بند7: هیچ محدودیتی در گرفتن تعداد زیرمجموعه(لول یک) نیست، بازاریابان میتوانند نامحدود لول یک جذب کنند.

این بخش به صورت کامل در بخش 5 قوانین مربوط به فروشندگان توضیح داده شده، در مورد پورسانت ها و قوانین اجرایی.

بند 1 عمومی

قوانین مربوط به راه اندازی فروشگاه

1.استفاده از نام های غیرمجاز برای آدرس و عنوان فروشگاه ممنوع است

2.هرگونه تبلیغات (پاپ آپ،بنری،ایفریم،لینک های تبلیغاتی)ممنوع است

3.سایت تاناکوبوک هیچ گونه مسئولیتی در برابر محتوای فایل های بارگذاری شده ندارد و مسئولیت آن برعهده ی خود فرد است.

4.زمانی محصولات فروشنده در شبکه های اجتماعی تاناکوبوک بازاریابی میشود که فروشنده دارای تیک آبی باشد

تبصره مربوط به تیک آبی: اگر فعالیت فروشنده مورد رضایت مدیریت باشد، تیک آبی میگیرد.

تبصره مربوط به انتشار محصول در شبکه های اجتماعی تاناکوبوک:

اگر یک محصول به خوبی روی آن کار شده باشد، با کیفیت باشد، با مشورت مدیریت محصول شما در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود.

5.هر فروشنده ای که در هفته مبلغ فروشش بیشتر از دیگر فروشنده ها باشد به عنوان فروشنده برتر هفته در صفحه اصلی معرفی میشود.

6.محصولات خاص به محض انتشار در شبکه های اجتماعی تاناکوبوک تبلیغ خواهند شد، از طریق ایمیل برای کل کاربران ارسال میشوند و از طریق نوتیفیکیشن روی گوشی کل کاربران ارسال خواهد شد.

7.تاناکوبوک تصمیم گیرنده است که کدام محصولات را تبلیغ کند و کدام محصولات را تبلیغ نکند، فروشنده باید سعی کند بهترین محصولات را ارائه کند تا در پورسه تبلیغاتی قرار بگیرد، قطعا محصولاتی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند در پروسه تبلیغاتی قرار نخواهند گرفت، صرفا در سایت منتشر میشوند.

8.پلتفرم تاناکوبوک دارای سیستم دنبال کردن فروشنده هاست، اگر فروشنده ای دنبال کننده بیشتری داشته باشد قطعا فروش بیشتری دارد، زیرا به محض انتشار محصولات جدیدش برای تمام دنبال کننده ها ایمیل انتشار محصول جدیدش ارسال میشود.

بند 2 خصوصی

قوانین مربوط به محصول

ماده1: در کل فایل هایی با فرمت های زیر فقط میتوانید بارگزاری کنید.

PSD

PNG

JPG

APKZIPPDFMP4MP3

با توجه به فرمت های گفته شده، شما هیچ محدودیتی در انتخاب موضوع و آموزش ندارید، در انتهای همین بند ماده 18 در مورد موضوعات محصولات، جزئی تر توضیح داده شده.

ماده2: هر گونه فایلی که به حریم خصوصی افراد تجاوز کند ممنوع است

ماده3: هر گونه فایلی که محتویات آن بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد ممنوع است.

ماده4: هر گونه فایلی که دارای کپی رایت بوده و حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است ممنوع است.

ماده5: هر گونه فایلی که دارای محتوای غیر مجاز و غیر انسانی است ممنوع است.

ماده6: فایل هایی که از نظر کیفیت محتوا ارزش بالایی برای کاربران ندارند برای فروش ممنوع است، میتوانید آن را رایگان قرار دهید.

ماده7: هر گونه فایلی که به هر نحوی امنیت سرورهای سایت را به خطر اندازد ممنوع است.

ماده8: فایل هایی که تنها از عناوین انگلیسی برای عنوان فایل استفاده می کنند ممنوع است، محتوای فایل باید زبان فارسی باشد یا زیرنویس فارسی داشته باشد.

ماده9: ارسال فایل هایی که به صورت رایگان در دیگر سایت ها عرضه میشود ممنوع است.

تبصره 1: اگر مولف فایل خود شما باشید مشکلی نیست.

تبصره 2:اگر تغییرات اساسی در فایل ایجاد کنید مشکلی نیست، به طور مثال فایل کاملا زبانش انگلیسی میباشد، شما آن را ترجمه میکنید.

ماده10: فایل هایی که دارای پسورد می باشند ممنوع است.

ماده11: هرگونه فایلی که حاوی مطالب توهین آمیز به مقامات سیاسی و اقلیت های قومی و مذهبی باشد ممنوع است.

ماده12: هرگونه فایلی که قبلاً توسط یک فروشنده دیگر در سایت قرار داده شده است را نمیتوانید مجددا آن را منتشر کنید. اما اگر تغییرات اساسی در آن فایل ایجاد کنید بلامانع است، مثلا فایل منتشر شده زیرنویس میباشد، شما فایل دوبله را منتشر میکنید.

ماده13: هرگونه فایلی که ناقص یا خراب باشد ممنوع است.

ماده 14: توضیحات محصول حداقل باید 600 کلمه باشد.

ماده 15: توضیحات محصول نباید کپی از دیگر سایت ها باشد.

ماده 16: توضیحات شما نباید ارزش گذاری بیش از حد داشته باشد که بعد از خرید باعث نارضایتی مشتری شود.

ماده 17: هر محصول دارای 4 تصویر به اندازه 400*400 و 80*80 و 700*700 و 700*700 پیکسل میباشد، لازم به ذکر است، تمام 4 تصاویر باهم باید متفاوت باشند تنها میتوانید یک تصویر 700*700 و 400*400 را به یک شکل طراحی کنید.

ماده18: شما فایل هایی با موضوعات زیر میتوانید برای بررسی ارسال بفرمایید:

زیرنویس آموزش های خارجی

صوت و ویدیو جلسات لیدرها

دوره های آموزشی صوتی و تصویری

کتاب صوتی و

پی دی اف

هر فایلی که قابل فروش باشد، طبق قوانین

موکاپ، پروژه های لایه باز و پروژه ویدیویی

افزونه های وردپرس و ..

اسکریپت های آماده

تمپیلت های آماده

قالب وردپرس

ماده19: پاسخ به دیدگاه های محصولات یک امر بسیار حیاتی میباشد، حتما با کاربرانتان در دیدگاه ها تعامل داشته باشید تا به خریدار تبدیل شوند.

بند 3 خصوصی

قوانین مربوط به نویسندگی

  • ماده1: متن مقالات نباید کپی از دیگر سایت ها باشد.
  • ماده2: از هر تجربه ای میتوانید مقاله بنویسید، محدودیت خاصی برای عنوان نیست اما مقالات مربوط به موفقیت و بازاریابی شبکه ای در تاناکوبوک بیننده بیشتری دارد.
  • ماده3: توضیحات مقاله باید حداقل 600 کلمه باشد.
  • ماده4: تصویر مقاله باید 1280 در 800 پیکسل به صورت افقی باشد.
  • ماده5: مقاله شما نباید اسم و لینک به دیگر سایت ها داشته باشد.

اطلاعات ارزشمند شما باعث میشود که کارشناس تاناکوبوک زودتر مقالات شمارا منتشر کند، بیننده بیشتری کسب کنید و در نهایت امتیاز نوشته شما بیشتر شود، که این امر مستقیم روی درآمد شما تاثیر گذار است.

بند4

تعهداتی که بین فروشنده و خریدار لازم الاجراست

طرفین این بند، سایت تاناکوبوک، خریداران و فروشنده ها میباشد به شرح زیر.

خریداران فروشنده ها

خریداران سایت تاناکوبوک

فروشنده ها سایت تاناکوبوک

سایت تاناکوبوک یک سایت چندفروشندگی بوده، فروشنده هرمحصول در صفحه توضیحات آن محصول کاملا قابل رویت میباشد.

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ثبت نام کننده و خریدار محصول.

  • ماده1: سایت تاناکوبوک متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار و فروشنده ها مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی ارائه نکند  مگر با مجوز رسمی و قانونی مراجع قضایی.
  • ماده2: فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
  • ماده3: فروشنده موظف است فایلی سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار در سرورهای تاناکوبوک آپلود کند.
  • ماده4: در صورت ارسال فایل با دی وی دی، فلش یا هارد با استفاده از شبکه پستی جمهوری اسلامی ایران، تاناکوبوک مسئولیتی در قبال آسیب دیدن آنها ندارد.
  • ماده5: فروشنده موظف است در صورت خرید پستی فایل ها پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند.
  • ماده6: هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است و فروشنده باید پیگیری های لازم را انجام دهد.
  • ماده7: فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد و نتیجه از طریق تیکت به دپارتمان مالی اعلام شود.
  • ماده8: خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در صفحه تسویه حساب وارد کند.
  • ماده9: خریدار موظف است قبل از تکمیل فرم سفارش و خرید هر محصولی اطلاعات لازم در مورد فایل یا محصول را از طریق صفحه جزئیات محصول در دیدگاه ها کسب کند و سپس سفارش خود را تکمیل کند.
  • ماده10: خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. سایت تاناکوبوک یا فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.
  • ماده11: خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
  • ماده12: در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط سایت تاناکوبوک یا یکی از فروشنده های تایید شده سایت تاناکوبوک (به وسیله پست) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار را نداریم.
  • ماده 13: فروشنده موظف است پس از ثبت تیکت خریدار، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت(یک روز) پاسخ آن را بدهد.
  • ماده14: به دلیل حساسیت تاناکوبوک روی پشتیبانی پس از فروش، اگر فروشنده به موقع نسبت به پشتیبانی محصولاتش اقدام نکند. ابتدا تاناکوبوک این حق را دارد مبلغ محصول را کامل از حساب فروشنده کسر و خودش پشتیبانی را به عهده بگیرد در صورت تکرار عدم پشتیبانی، محصول فروشنده خاطی معلق میشود، دوباره تکرار شود تسویه حساب این فروشنده انجام نمی‌شود تا زمان رفع مسئولیت، برای بار سوم اگر باز هم رفع مسئولیت آن فرشنده انجام نشد محصول وی حذف و جمع مبالغ فروش آن محصول از حساب فروشنده کسر میشود، در نهایت بخاطر عدم پشتیبانی این فروشنده و عدم مسئولیت ،پنل کاربری این فروشنده بدون اطلاع رسانی قبلی از روی سایت تاناکوبوک حذف میشود و دیگر به عنوان فروشنده تایید نخواهد شد.
  • ماده15: اگر مارکت ام ال فرصت به دست گرفتن تیکت فروشنده را نداشته باشد و تیکت ارسالی از سمت خریدار 10 روز بدون پاسخ بماند، ابتدا از طریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی به او اخطار داده میشود، اگر 24 ساعت مجددا بی اعتنا باشد، پنل کاربری فروشنده حذف و محصولاتش به یک فروشنده متعهد منتقل میشود و دیگر هیچگاه به عنوان فروشنده پذیرفته نخواهد شد.
  • ماده16: اگر فروشنده به تیکت های ارسالی از سمت تاناکوبوک بی اعتنا باشد(یک هفته پاسخی ندهد) تاناکوبوک این بی اعتنایی را عدم ادامه همکاری تلقی میکند و پنل کاربری فروشنده بدون اطلاع رسانی قبلی حذف خواهد شد.
  • ماده17: فایل های خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.(زیرا فایل ها کاملا دانلودی میباشد) تنها برای محصولات پستی قبل از ارسال توسط فروشنده خریدار میتواند درخواست لغو سفارش خود را توسط تیکت برای دپارتمان مالی تاناکوبوک ارسال کند. برای اطلاع کامل از شرایط بازگشت وجه به بخش قوانین مربوط به خریداران در سایت ، بند 10 مراجعه بفرمایید.
  • ماده18: فروشنده اگر با سیستم تیکتینگ آشنایی ندارد، در اینباره یا هرکدوم از سیستم های دیگر تاناکوبوک، میتواند با دپارتمان فتی در ارتباط باشد.
  • ماده19: در شرایط هاد به هر دلیلی اگر قادر به ورود به پنل کاربری نیستید یا هر مشکل دیگری که نمی‌توانید تیکت ارسال کنید میتوانید با شماره 09334896845 در تلگرام یا تماس تلفنی با پشتیبانی در ارتباط باشید. 

بند5

حذف حساب کاربری و محصولات فروشندگان

  • ماده1: حذف حساب کاربری به صورت اتوماتیک وجود ندارد، در پنل فروشندگان گزینه ای برای حذف حساب کاربری وجود ندارد، برای حذف حساب کاربری باید تیکت ثبت کنید.
  • ماده2: حذف محصولات همراه با حساب کاربری امکان پذیر نیست، زیرا سایت از سمت گوگل نمره منفی می‌گیرد، حتی اگر فایل های خارجی را زیرنویس کرده باشد.

تبصره: اگر فروشنده خودش برگزار کننده فایل های صوتی یا تصویری باشد محصولات حذف میشود.

بند6

قوانین مربوط به پشتیبانی فروشنده ها

  • ماده1: در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پخش نشدن، دانلود  و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
  • ماده2: تاناکوبوک دارای سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت می‌باشد که تمام پاسخ ها و تیکت ها زیر نظر تیم نظارت تاناکوبوک انجام می‌شود، و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
  • ماده3: پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت تاناکوبوک الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در تاناکوبوک را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از تاناکوبوک نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از تاناکوبوک جهت دریافت خدمات پشتیبانی و … نیز ممنوع است.
  • ماده4: اگر تیکتی بیش از 24 ساعت بی پاسخ بماند بلافاصله مبلغ محصول مربوطه از فروشنده کسر و پشتیبانی را تاناکوبوک برعهده میگیرد.

تبصره: فروشنده میتواند برای راه اندازی کار مشتری در تیکت از تیم پشتیبانی تاناکوبوک هم کمک بگیرد.

  • ماده5: در صورت تکرار به بی مسئولیتی نسبت به خریداران، به تاناکوبوک این حق را می‌دهم تا مطابق ماده6 و تمام تبصره ها و اخطارهایش در همین بند(صفحه بعدی) عمل کند.
  • ماده6: فروشنده موظف است در هر شرایطی به تیکت ها، تماس ها، ایمیل ها و پیامک های ارتباطی خصوصی مارکت ام ال واکنش نشان دهد.

تبصره 1: اگر پیام اطلاع رسانی تغییر در محصولات یا هر تغییر احتمالی برای فروشنده ارسال شد، فروشنده در اسرع وقت موظف به تغییرات لازم می‌باشد.

تبصره2: فروشنده موظف به پاسخ تیکت های تاناکوبوک ظرف حداکثر 24 ساعت میباشد.

اخطار1: اگر فروشنده به تغییرات احتمالی بی اعتنا باشد، تاناکوبوک این حق را دارد پس از یک هفته اکانت کاربری وی را به کاربر عادی تغییر دهد تا تغییرات لازم صورت گیرد.

اخطار2: اگر فروشنده به تیکت های ارسالی از سمت تاناکوبوک بی اعتنا باشد

– پس از 24 ساعت تاناکوبوک این حق را دارد اکانت کاربری وی را به کاربر عادی تغییر دهد.

– اگر یک هفته به تیکت بی اعتنا باشد و تیکت مربوط به محصول باشد، تاناکوبوک این حق را دارد تمام مبالغ حاصل از فروش آن محصول را از حساب کاربری فروشنده کسر و محصول را از دسترس فروش خارج کند.

– اگر تیکت مذکور یک تیکت اخطار مربوط به سایر موارد باشد و فروشنده یک هفته به آن بی اعتنا باشد تاناکوبوک این حق را دارد حساب کاربری فروشنده را به کاربر عادی تغییر دهد و پس از 45 روز اکانت کاربری فروشنده را حذف و غیرقابل برگشت کند.

بند7 مالی

بخش 1 قیمت فایل های ارسالی

  • ماده1: قیمت گذاری متناسب با ارزش محصول باشد.
  • ماده2: حداقل قیمت فایل رایگان می‌باشد
  • ماده3: قیمت های کاذب تایید نمی‌شود و توسط کارشناس تغییر خواهد کرد.
  • ماده4: قیمت ارسالی شما تنها پیشنهادی میباشد، به دلیل اطلاعات کم فروشنده از مارکت پلیس شاید قیمت ارسالی کم یا کاذب باشد، به همین دلیل تصمیم گیرنده نهایی برای قیمت هر محصول کارشناس تایید محصول میباشد.

بخش 2 مقدار کارمزد و پورسانت ها

 

سایت

25%

از هر تراکنش

فروشنده اختصاصی

75%

از هر تراکنش

سایت

50%

از هر تراکنش

فروشنده غیر اختصاصی

50%

از هر تراکنش

 

بازاریاب ارجاعی

15% تا 80%

از سهم فروشنده

معرف سطح 1

25%

از سهم سایت

هدیه خریدار

5%

تولید می‌شود

نویسنده

4000 امتیاز

هر مقاله تایید شده

قابل چنج و دریافت

تولید می‌شود

  • ماده1: از هر سفارش به 2 طرف پورسانت تعلق میگیرید، 1.فروشنده 2.سایت

فروشنده اختصاصی فردی که خودش تولید کننده محصولات میباشد و محصولاتش تنها در سایت تاناکوبوک به فروش میرسد. یا اینکه اون محصول در هیچکدام از سایت های ایرانی نیست.

فروشنده غیر اختصاصی فردی که محصولاتش از اساتید دیگری میباشد، یا خودش تولید کننده محصولات است ولی در سایت های دیگر هم محصولاتش را برای فروش قرار داده.

تبصره 1: پورسانت بازاریاب ارجاعی را فروشنده تعیین میکند، فروشنده تصمیم گیرنده است، در روند انتشار محصول فروشنده میتواند تصمیم بگیرد برای محصولات خود از بین 15% تا 80% پورسانت بدهد.

اگر فروشنده پورسانت را زیر 15% درصد قرار دهد، سیستم اتوماتیک آن را به 15% افزایش میدهد.

اگر فروشنده پورسانت بازاریاب را بالای 15% قرار دهد بدون تغییر میماند

در نظر داشته باشید، سایت تاناکوبوک دارای بازاریابان متعددی میباشد، در پنل بازاریابان بخشی وجود دارد بنام لینک های بازاریابی محصولات شما با مقدار پورسانت آن نمایش داده میشود، قطعا بازاریابان محصولاتی را بازاریابی میکنند که سود بیشتری برایشان داشته باشد، پس هرچقدر پورسانت محصولات بیشتر باشد، امکان اینکه بازاریابی روی آنها صورت بگیرد بیشتر است.

اگر محصولی بدون بازاریابی به فروش برسد هیچ درصدی از پورسانت فروشنده کم نخواهد شد.

تبصره 2: پورسانت معرف:

سیستم پورسانت دهی و بازاریابی تاناکوبوک به صورت تک سطحی هم عمل میکند، افرادی که بازاریاب و فروشنده هستن میتوانند از این مزیت استفاده کنند.

اگر شما شماره همراه یا کد مخصوص به خود را که در بخش زیرمجموعه ها در پنل کاربری شما در تب بازاریابی قرار دارد به خریدارانتان بدهید، از هر تراکنش شما پورسانت دریافت میکنید.

کاربر لازمه فقط یکبار با کد شما ثبت نام کنه، برای همیشه با هر خریدش شما طبق جدول بالا پورسانت  دریافت میکنی.

فیلد کد معرف در فرم ثبت نام قرار دارد کاربران عادی میتوانند هنگام ثبت نام کد شمارا وارد کنند.

مزیت دیگر سیستم زیرمجموعه گیری تاناکوبوک: اگر شما معرف یک بازاریاب باشید، از فروش آن بازاریاب هم 25% پورسانت از سهم سایت را دریافت میکنید.

تبصره 3 هدیه خریدار: هدیه خریدار همراه هر سفارش تولید میشود و از هچکدام از طرفین کسر نمیشود.

تبصره 4 کارمزد نویسندگی: نویسنده ها درواقع همان فروشنده ها هستند، افرادی هستن که اکانت کاربری خود را ابتدا به فروشنده ارتقا داده اند تا بخش نوشته ها و افزودن نوشته جدید به پنل کاربریشان اضافه شده.

فروشنده ها میتوانند با استفاده از دکمه افزودن نوشتن جدید مقالات خود را برای بررسی ارسال کنند.

بعد از تایید و انتشار مقاله، به ازای هر مقاله 4 هزار امتیاز در باشگاه مشتریان به آنها تعلق میگیرد.

چگونه میتوانید از یک سفارش بیشترین سهم را دریافت کنید؟

اگر در یک سفارش شما فروشنده اختصاصی باشید 75% سهم شماست

در همین تراکنش  بازاریابی نباشد یا خودتان بازاریاب باشید 75% به قوه خود باقیست.

اگر معرف خریدار باشید 25% از سهم سایت را هم دریافت میکنید.

یعنی از یک تراکنش 100 هزار تومانی 81.250 تومان سهم شما میشود.

بخش 3 مالیات بر درآمد

طبق قانون جدید تجارت الکترونیک در اواخر سال 99 تمامی درگاه های پرداخت شامل مالیات بر درآمد هستند، این مالیات 9% مطابق درصدها بین سایت و فروشنده تقسیم خواهد شد و به اداره دارایی داده می‌شود.

فروشنده اختصاصی 5.4%

سایت 3.6%

فروشنده غیر اختصاصی 4.5%

سایت 4.5%

 

بخش 4 مالیات بر ارزش افزوده

این مالیات روی محصولات اعمال شده و از خریدار گرفته و به اداره دارایی داده می‌شود.

خریدار

9%

بخش 5 قوانین مربوط به تسویه حساب

  • ماده1: هیچ کاربر عادی قادر به تسویه حساب نمیباشد. تنها فروشندگان، بازاریابان و نویسنده ها
  • ماده2: مبلغ تسویه حساب نباید از شارژ دستی خودتان باشد.
  • ماده3: مبلغ تسویه حساب نباید از امتیازات تبدیل شده به کیف پول باشد.
  • ماده4: فروشنده تا زمانی که یک تیکت حل نشده و باز دارد تسویه حساب او انجام نخواهد شد. برای تمام تیکت ها و پاسخ ها برای فروشنده پیامک ارسال می‌شود همچنین در پنل کاربری کاملا مشخص است که تیکتی حل نشده باقی مانده، در این خصوص فروشنده موظف است هر روز صفحه تیکتینگ را بررسی کند شاید اطلاع رسانی سایت 1% با مشکل مواجه باشد، فروشنده باید نسبت به مشتریان خود متعهد باشد زیرا این تعهد از سوی فروشنده، تعهد تاناکوبوک محسوب می‌شود.
  • ماده5: واریز وجه بعد از درخواست معمولا سریع انجام می‌شود، اما زمان معمولی تا 72 ساعت کاری میباشد، لذا تا زمان واریز وجه لازم به پیگیری از طریق تیکت و … نیست، بعد از درخواست وجه فروشنده، فرم واریز وجه به دست واحد مالی می رسد.
  • ماده6: امتیازات خود را در باشگاه مشتریان زمانی میتوانید تبدیل کنید که به 3000 امتیاز رسیده باشند.
  • ماده7: مبالغی که از تبدیل امتیازات به دست می‌آید تنها برای خرید محصول قابل استفاده میباشد.

تبصره: امتیازات نویسنده قابل برداشت به حساب بانکی میباشد.

  • ماده8: امتیازاتی که برای نوشتن مقاله دریافت میشود قابل تسویه حساب هستند.(برای اطلاع بیشتر به بخش 2 مراجعه بفرمایید)
  • ماده9: حداقل مبلغ قابل برداشت 50 هزار تومان می‌باشد.

ضوابط مربوط به توافق‌نامه فروش محصولات در سایت تاناکوبوک

  1. فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک قوانین مقررات در فهرست اصلی سایت تاناکوبوک تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هر یک از تغییرات تواقف‌نامه، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت درخواست خود را مبتنی بر قطع همکاری با توجه به بند شماره 7 برای دپارتمان فنی یا مالی از طریق تیکت ارسال بفرماید، عدم انجام اینکار پس از 24 ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و غییرات است.
  2. تمامی دعاوی، ابهامات، اختلافات و تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف تا جایی که بشود به صورت همکاری و توافقی حل میشود در غیر این صورت و اینکه طرفین نتوانند موضوع را ظرف 30 روز کاری از زمان طرح مسئله، حل و فصل نکنند، موضوع به یک موسسه حقوقی ارجاع داده خواهد شد.

داور نظر خود را بر اساس این قرارداد، اسناد ضمیمه و قوانین موضوعه خواهد نمود، در نهایت رای داوری قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

تعهداتی که بین فروشنده و خریدار لازم الاجراست

طرفین این بند، سایت تاناکوبوک، خریداران و فروشنده ها میباشد به شرح زیر.

خریداران فروشنده ها

خریداران سایت تاناکوبوک

فروشنده ها سایت تاناکوبوک

سایت تاناکوبوک یک سایت چندفروشندگی بوده، فروشنده هرمحصول در صفحه توضیحات آن محصول کاملا قابل رویت میباشد.

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ثبت نام کننده و خریدار محصول.

  • ماده1: سایت تاناکوبوک متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار و فروشنده ها مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی ارائه نکند  مگر با مجوز رسمی و قانونی مراجع قضایی.
  • ماده2: فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
  • ماده3: فروشنده موظف است فایلی سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار در سرورهای تاناکوبوک آپلود کند.
  • ماده4: در صورت ارسال فایل با دی وی دی، فلش یا هارد با استفاده از شبکه پستی جمهوری اسلامی ایران، تاناکوبوک مسئولیتی در قبال آسیب دیدن آنها ندارد.
  • ماده5: فروشنده موظف است در صورت خرید پستی فایل ها پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند.
  • ماده6: هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است و فروشنده باید پیگیری های لازم را انجام دهد.
  • ماده7: فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد و نتیجه از طریق تیکت به دپارتمان مالی اعلام شود.
  • ماده8: خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در صفحه تسویه حساب وارد کند.
  • ماده9: خریدار موظف است قبل از تکمیل فرم سفارش و خرید هر محصولی اطلاعات لازم در مورد فایل یا محصول را از طریق صفحه جزئیات محصول در دیدگاه ها کسب کند و سپس سفارش خود را تکمیل کند.
  • ماده10: خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. سایت تاناکوبوک یا فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.
  • ماده11: خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
  • ماده12: در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط سایت تاناکوبوک یا یکی از فروشنده های تایید شده سایت تاناکوبوک (به وسیله پست) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار را نداریم.
  • ماده 13: فروشنده موظف است پس از ثبت تیکت خریدار، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت(یک روز) پاسخ آن را بدهد.
  • ماده14: به دلیل حساسیت تاناکوبوک روی پشتیبانی پس از فروش، اگر فروشنده به موقع نسبت به پشتیبانی محصولاتش اقدام نکند. ابتدا تاناکوبوک این حق را دارد مبلغ محصول را کامل از حساب فروشنده کسر و خودش پشتیبانی را به عهده بگیرد در صورت تکرار عدم پشتیبانی، محصول فروشنده خاطی معلق میشود، دوباره تکرار شود تسویه حساب این فروشنده انجام نمی‌شود تا زمان رفع مسئولیت، برای بار سوم اگر باز هم رفع مسئولیت آن فرشنده انجام نشد محصول وی حذف و جمع مبالغ فروش آن محصول از حساب فروشنده کسر میشود، در نهایت بخاطر عدم پشتیبانی این فروشنده و عدم مسئولیت ،پنل کاربری این فروشنده بدون اطلاع رسانی قبلی از روی سایت تاناکوبوک حذف میشود و دیگر به عنوان فروشنده تایید نخواهد شد.
  • ماده15: اگر مارکت ام ال فرصت به دست گرفتن تیکت فروشنده را نداشته باشد و تیکت ارسالی از سمت خریدار 10 روز بدون پاسخ بماند، ابتدا از طریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی به او اخطار داده میشود، اگر 24 ساعت مجددا بی اعتنا باشد، پنل کاربری فروشنده حذف و محصولاتش به یک فروشنده متعهد منتقل میشود و دیگر هیچگاه به عنوان فروشنده پذیرفته نخواهد شد.
  • ماده16: اگر فروشنده به تیکت های ارسالی از سمت تاناکوبوک بی اعتنا باشد(یک هفته پاسخی ندهد) تاناکوبوک این بی اعتنایی را عدم ادامه همکاری تلقی میکند و پنل کاربری فروشنده بدون اطلاع رسانی قبلی حذف خواهد شد.
  • ماده17: فایل های خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.(زیرا فایل ها کاملا دانلودی میباشد) تنها برای محصولات پستی قبل از ارسال توسط فروشنده خریدار میتواند درخواست لغو سفارش خود را توسط تیکت برای دپارتمان مالی تاناکوبوک ارسال کند. برای اطلاع کامل از شرایط بازگشت وجه به بخش قوانین مربوط به خریداران در سایت ، بند 10 مراجعه بفرمایید.
  • ماده18: فروشنده اگر با سیستم تیکتینگ آشنایی ندارد، در اینباره یا هرکدوم از سیستم های دیگر تاناکوبوک، میتواند با دپارتمان فتی در ارتباط باشد.
  • ماده19: در شرایط هاد به هر دلیلی اگر قادر به ورود به پنل کاربری نیستید یا هر مشکل دیگری که نمی‌توانید تیکت ارسال کنید میتوانید با شماره 09334896845 در تلگرام یا تماس تلفنی با پشتیبانی در ارتباط باشید. 

قوانین مربوط به پشتیبانی فروشنده ها

  • ماده1: در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پخش نشدن، دانلود  و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
  • ماده2: تاناکوبوک دارای سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت می‌باشد که تمام پاسخ ها و تیکت ها زیر نظر تیم نظارت تاناکوبوک انجام می‌شود، و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
  • ماده3: پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت تاناکوبوک الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در تاناکوبوک را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از تاناکوبوک نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از تاناکوبوک جهت دریافت خدمات پشتیبانی و … نیز ممنوع است.
  • ماده4: اگر تیکتی بیش از 24 ساعت بی پاسخ بماند بلافاصله مبلغ محصول مربوطه از فروشنده کسر و پشتیبانی را تاناکوبوک برعهده میگیرد.

تبصره: فروشنده میتواند برای راه اندازی کار مشتری در تیکت از تیم پشتیبانی تاناکوبوک هم کمک بگیرد.

  • ماده5: در صورت تکرار به بی مسئولیتی نسبت به خریداران، به تاناکوبوک این حق را می‌دهم تا مطابق ماده6 و تمام تبصره ها و اخطارهایش در همین بند(صفحه بعدی) عمل کند.
  • ماده6: فروشنده موظف است در هر شرایطی به تیکت ها، تماس ها، ایمیل ها و پیامک های ارتباطی خصوصی مارکت ام ال واکنش نشان دهد.

تبصره 1: اگر پیام اطلاع رسانی تغییر در محصولات یا هر تغییر احتمالی برای فروشنده ارسال شد، فروشنده در اسرع وقت موظف به تغییرات لازم می‌باشد.

تبصره2: فروشنده موظف به پاسخ تیکت های تاناکوبوک ظرف حداکثر 24 ساعت میباشد.

اخطار1: اگر فروشنده به تغییرات احتمالی بی اعتنا باشد، تاناکوبوک این حق را دارد پس از یک هفته اکانت کاربری وی را به کاربر عادی تغییر دهد تا تغییرات لازم صورت گیرد.

اخطار2: اگر فروشنده به تیکت های ارسالی از سمت تاناکوبوک بی اعتنا باشد

– پس از 24 ساعت تاناکوبوک این حق را دارد اکانت کاربری وی را به کاربر عادی تغییر دهد.

– اگر یک هفته به تیکت بی اعتنا باشد و تیکت مربوط به محصول باشد، تاناکوبوک این حق را دارد تمام مبالغ حاصل از فروش آن محصول را از حساب کاربری فروشنده کسر و محصول را از دسترس فروش خارج کند.

– اگر تیکت مذکور یک تیکت اخطار مربوط به سایر موارد باشد و فروشنده یک هفته به آن بی اعتنا باشد تاناکوبوک این حق را دارد حساب کاربری فروشنده را به کاربر عادی تغییر دهد و پس از 45 روز اکانت کاربری فروشنده را حذف و غیرقابل برگشت کند.

شرح کلی گرفتن پشتیبانی برای کلیه کاربران

خریداران محترم توجه داشته باشند جهت پشتیبانی فایل های خریداری شده تنها از همان صفحه محصول، جهت تماس با فروشنده اقدام نمایند، 3 دکمه بالای صفحه هر محصول هست، اگر سوالی قبل از خرید دارید از قسمت دیدگاه ها اقدام کنید، اگر بعد از خرید مشکلی داشتید از دکمه پشتیبانی محصول استفاده کنید.

فروشنده ها و بازاریابان محترم توجه فرمایند جهت تماس با بخش پشتیبانی ومدیریت سایت  از بخش تیکتینگ  تیکت با موضوع مربوطه اقدام نمایید.

اگر از خریداران قالب تاناکوبوک هستید تنها راه پشتیبانی شما از طریق تیکت در سایت ژاکت میباشد.

اگر از خریداران اپلیکیشن تاناکوبوک هستید در همین سایت ثبت نام کنید و سائل احتمالی خود را در تیکت بخش ارتباط با سایت، دپارتمان فنی ارسال بفرمایید.

بند 1 قیمت فایل های ارسالی

  • ماده1: قیمت گذاری متناسب با ارزش محصول باشد.
  • ماده2: حداقل قیمت فایل رایگان می‌باشد
  • ماده3: قیمت های کاذب تایید نمی‌شود و توسط کارشناس تغییر خواهد کرد.
  • ماده4: قیمت ارسالی شما تنها پیشنهادی میباشد، به دلیل اطلاعات کم فروشنده از مارکت پلیس شاید قیمت ارسالی کم یا کاذب باشد، به همین دلیل تصمیم گیرنده نهایی برای قیمت هر محصول کارشناس تایید محصول میباشد.

بند 2 مقدار کارمزد و پورسانت ها

 

سایت

25%

از هر تراکنش

فروشنده اختصاصی

75%

از هر تراکنش

سایت

50%

از هر تراکنش

فروشنده غیر اختصاصی

50%

از هر تراکنش

 

بازاریاب ارجاعی

15% تا 80%

از سهم فروشنده

معرف سطح 1

25%

از سهم سایت

هدیه خریدار

5%

تولید می‌شود

نویسنده

4000 امتیاز

هر مقاله تایید شده

قابل چنج و دریافت

تولید می‌شود

  • ماده1: از هر سفارش به 2 طرف پورسانت تعلق میگیرید، 1.فروشنده 2.سایت

فروشنده اختصاصی فردی که خودش تولید کننده محصولات میباشد و محصولاتش تنها در سایت تاناکوبوک به فروش میرسد. یا اینکه اون محصول در هیچکدام از سایت های ایرانی نیست.

فروشنده غیر اختصاصی فردی که محصولاتش از اساتید دیگری میباشد، یا خودش تولید کننده محصولات است ولی در سایت های دیگر هم محصولاتش را برای فروش قرار داده.

تبصره 1: پورسانت بازاریاب ارجاعی را فروشنده تعیین میکند، فروشنده تصمیم گیرنده است، در روند انتشار محصول فروشنده میتواند تصمیم بگیرد برای محصولات خود از بین 15% تا 80% پورسانت بدهد.

اگر فروشنده پورسانت را زیر 15% درصد قرار دهد، سیستم اتوماتیک آن را به 15% افزایش میدهد.

اگر فروشنده پورسانت بازاریاب را بالای 15% قرار دهد بدون تغییر میماند

در نظر داشته باشید، سایت تاناکوبوک دارای بازاریابان متعددی میباشد، در پنل بازاریابان بخشی وجود دارد بنام لینک های بازاریابی محصولات شما با مقدار پورسانت آن نمایش داده میشود، قطعا بازاریابان محصولاتی را بازاریابی میکنند که سود بیشتری برایشان داشته باشد، پس هرچقدر پورسانت محصولات بیشتر باشد، امکان اینکه بازاریابی روی آنها صورت بگیرد بیشتر است.

اگر محصولی بدون بازاریابی به فروش برسد هیچ درصدی از پورسانت فروشنده کم نخواهد شد.

تبصره 2: پورسانت معرف:

سیستم پورسانت دهی و بازاریابی تاناکوبوک به صورت تک سطحی هم عمل میکند، افرادی که بازاریاب و فروشنده هستن میتوانند از این مزیت استفاده کنند.

اگر شما شماره همراه یا کد مخصوص به خود را که در بخش زیرمجموعه ها در پنل کاربری شما در تب بازاریابی قرار دارد به خریدارانتان بدهید، از هر تراکنش شما پورسانت دریافت میکنید.

کاربر لازمه فقط یکبار با کد شما ثبت نام کنه، برای همیشه با هر خریدش شما طبق جدول بالا پورسانت  دریافت میکنی.

فیلد کد معرف در فرم ثبت نام قرار دارد کاربران عادی میتوانند هنگام ثبت نام کد شمارا وارد کنند.

مزیت دیگر سیستم زیرمجموعه گیری تاناکوبوک: اگر شما معرف یک بازاریاب باشید، از فروش آن بازاریاب هم 25% پورسانت از سهم سایت را دریافت میکنید.

تبصره 3 هدیه خریدار: هدیه خریدار همراه هر سفارش تولید میشود و از هچکدام از طرفین کسر نمیشود.

تبصره 4 کارمزد نویسندگی: نویسنده ها درواقع همان فروشنده ها هستند، افرادی هستن که اکانت کاربری خود را ابتدا به فروشنده ارتقا داده اند تا بخش نوشته ها و افزودن نوشته جدید به پنل کاربریشان اضافه شده.

فروشنده ها میتوانند با استفاده از دکمه افزودن نوشتن جدید مقالات خود را برای بررسی ارسال کنند.

بعد از تایید و انتشار مقاله، به ازای هر مقاله 4 هزار امتیاز در باشگاه مشتریان به آنها تعلق میگیرد.

چگونه میتوانید از یک سفارش بیشترین سهم را دریافت کنید؟

اگر در یک سفارش شما فروشنده اختصاصی باشید 75% سهم شماست

در همین تراکنش  بازاریابی نباشد یا خودتان بازاریاب باشید 75% به قوه خود باقیست.

اگر معرف خریدار باشید 25% از سهم سایت را هم دریافت میکنید.

یعنی از یک تراکنش 100 هزار تومانی 81.250 تومان سهم شما میشود.

بند 3 مالیات بر درآمد

طبق قانون جدید تجارت الکترونیک در اواخر سال 99 تمامی درگاه های پرداخت شامل مالیات بر درآمد هستند، این مالیات 9% مطابق درصدها بین سایت و فروشنده تقسیم خواهد شد و به اداره دارایی داده می‌شود.

فروشنده اختصاصی 5.4%

سایت 3.6%

فروشنده غیر اختصاصی 4.5%

سایت 4.5%

 

بند 4 مالیات بر ارزش افزوده

این مالیات روی محصولات اعمال شده و از خریدار گرفته و به اداره دارایی داده می‌شود.

خریدار

9%

بند 5 قوانین مربوط به تسویه حساب

  • ماده1: هیچ کاربر عادی قادر به تسویه حساب نمیباشد. تنها فروشندگان، بازاریابان و نویسنده ها
  • ماده2: مبلغ تسویه حساب نباید از شارژ دستی خودتان باشد.
  • ماده3: مبلغ تسویه حساب نباید از امتیازات تبدیل شده به کیف پول باشد.
  • ماده4: فروشنده تا زمانی که یک تیکت حل نشده و باز دارد تسویه حساب او انجام نخواهد شد. برای تمام تیکت ها و پاسخ ها برای فروشنده پیامک ارسال می‌شود همچنین در پنل کاربری کاملا مشخص است که تیکتی حل نشده باقی مانده، در این خصوص فروشنده موظف است هر روز صفحه تیکتینگ را بررسی کند شاید اطلاع رسانی سایت 1% با مشکل مواجه باشد، فروشنده باید نسبت به مشتریان خود متعهد باشد زیرا این تعهد از سوی فروشنده، تعهد تاناکوبوک محسوب می‌شود.
  • ماده5: واریز وجه بعد از درخواست معمولا سریع انجام می‌شود، اما زمان معمولی تا 72 ساعت کاری میباشد، لذا تا زمان واریز وجه لازم به پیگیری از طریق تیکت و … نیست، بعد از درخواست وجه فروشنده، فرم واریز وجه به دست واحد مالی می رسد.
  • ماده6: امتیازات خود را در باشگاه مشتریان زمانی میتوانید تبدیل کنید که به 3000 امتیاز رسیده باشند.
  • ماده7: مبالغی که از تبدیل امتیازات به دست می‌آید تنها برای خرید محصول قابل استفاده میباشد.

تبصره: امتیازات نویسنده قابل برداشت به حساب بانکی میباشد.

  • ماده8: امتیازاتی که برای نوشتن مقاله دریافت میشود قابل تسویه حساب هستند.(برای اطلاع بیشتر به بخش 2 مراجعه بفرمایید)
  • ماده9: حداقل مبلغ قابل برداشت 50 هزار تومان می‌باشد.

تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات تاناکوبوک تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه این سایت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، تاناکوبوک حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت تاناکوبوک در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت تاناکوبوک کنترل نماید.

تماس با ما

  • چت آنلاین
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.